Co je to Kontextová reklama?

Výraz:
Kontextová reklama
Význam:
Kontextová reklama je druh internetové reklamy, kdy se reklamní systém snaží vybrat vhodnou a relevantní reklamu podle obsahu webové stránky, kde je tato reklama zobrazena.

Například u článku o řeckém ostrově Santorini je zobrazena reklama nabízející letenky do Řecka. Reklama tedy souvisí s textem webové stránky, na níž je zobrazena.

Většina takových reklamních systémů funguje na principu PPC, při němž zadavatel reklamy platí za proklik. Samotné reklamy jsou vybírány a obsluhovány automatizovanými systémy založenými na totožnosti uživatele a zobrazeném obsahu.


Mohlo by vás také zajímat: CPC, PPC, proklik

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!